Min kommentar ruta..

..den suger märkte ja just. Är ju skit störigt att bilden är där, då ser man ju inte texten man skriver. Hittar 2 bilder i min stilmall och testade ta bort den ena (inte headern) men inte fan blev de nån skillnad!
Ska testa en annan grej nu som ja hoppas ska fungera.

Förövrigt, de där med att sockersuget stillades... jo det fungerade en liten stund. När ja vaknade efter min 3 timmars powernap så gick jag direkt till frysen och tinade upp 4 ojästa (men gräddade) bullar, gott!
Fick 2 stora påsar av Lotta för en tid sen, dom hade inte lyckas jäsa så hon tyckte väl inte att dom var så kul men jag offrade mig och tog hem dom och dom funkar skita bra när man har cravings Haha

Nu ska ja ta en värmande dusch och sen sova tror ja minsann. Trött trött trött.


*Är förkylningen på ingång?*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0