Sista mötet..

..hade jag idag med en person. Kanske låter dramatiskt, men det är bara något positivt. Jag är en himla glad individ idag =)

Lägger just nu över alla bilder som ja äger och har till min externa hårddisk som ja fått av Jim, 1,5TB. Så nu jäklar rymmer ja då saker.. en stund.

Är ledig idag och imorn. Sen jobb 7 dagar, nykter helg och det ska bli skönt. Förra helgen drack ja nått glas vin bara hos mamma, så de räknas inte. Då blir det min tredje vita helg :)
Ehhm.. känns stört att sitta å skryta om det. Vilken bedrift Linda, verkligen! Eller är det kanske bara normalt beteende? Jo, skulle tro de.

Nästa helg då är de Rockabilly fest med jobbet på Challenge! Kommer bli kick ass, om ja nu hittar nån att gå dit med =/ Vill dessutom få tag i nån riktigt riktig klänning. Tips?

Imorn ska ja ta en runda runt Piteå, ska å kolla på en "byrå" till hallen på Jysk, sen ev Röda Korset med Sandra. OCH ja ska fan undersöka om någon har öppet så hon kan få byta sina strängar på gitarren. Har varit stängt två gånger nu! *Morr*

Ne hörni, ska ta å pillra vidare. Lexus har fått ett fint halsband, men de får ni ingen bild på för min blogg är sepe än.


*Don't fall recklessly, headlessly in love with me*
-It´s gonna be all heartbreak-

// ia

Kommentarer
Postat av: Kicki

Den här skitcoola sailorklänningen kan jag definitivt se dig i :P

http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=118854092

2010-09-24 @ 11:07:42
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Kicki

Så lite så! Var gode sugen på den själv, men då hittade jag en annan röd snygging istället :) Dra en fuling nu och lägg bud när det är 1 minut kvar så du vinner :D

2010-09-24 @ 20:47:14
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0