Stungen

..jodå dom stack mig igår. Blev alldeles yr i bollen när ja råka titta dit (och även nu när ja tänker på det), de rann ju ut svinmkt blod........! BLÄÄÄ! Åh ja e så fjantig.

Ja sitter just å grubblar på om ja kanske inte ens hinner få hem de ja beställt från HM! Hemska tanke! Men då kanske ja får låna nått fint av söta Sandra (som ja hoppas vill komma ut senare på kvällen) HEHE
Dock stod det leverans v 39 och de e ju nu.

Det underliga denna gång var att nästan ALLT ja beställt fanns inne, endast tre ynka saker kommer skickas om 2 veckor. Förvånad? JA!

Jaja nog om detta HM. Hmm.. Händer inte så mkt när man är hemma och sjuk. Just ja, värdena såg bra ut, iaf dom som dom fick svar på nu. Var nått njurtest som skulle dröja. Men .. hon hitta inget fel så ja tror hon hitta på att ja behöver sova mer?? Vafan! Hur kan smärtan i magen orsakas av för lite sömn? Och illamående när jag äter?? Ja fattar ingenting. Men ja ska lyda doktorns order och styra upp mina sovtider.

Nä nu vinner skallebangen. Jag ger mig - for now.


*Min hund dreglar*

// ia

Kommentarer
Postat av: sandra

Håller tummarna, att du får dina grejer;)

2010-09-29 @ 09:05:53
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: siss

Illamående när du käkar och smärta i magen,. låter som magkatarr,. Då är sömn A och O,. :)

2010-09-30 @ 18:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0