Harry Potter

..jag har hamnat i en HP fas. Läser just nu första boken, lyssnar på sista boken som ljudbok och ska ev snart se den sjätte filmen. Tokigt ja. Men vad gör man inte när man återigen är hemma och sjuk?
Jävla hals. Dumma promenad i lördags som troligen är orsaken till detta. Meeen vi sparade slantar :P

Jag har verkligen inget intressant att berätta. Och inte har jag fotat på länge heller, men det rycker i fotonerven, dock hittar jag inget skoj att ta kort på. Förslag?

Nu ska jag återgå till Harry. I need him.

Bjuder på bilder på Lexxan (ovanligt?). Det är samma röda "sovgrej" på bilderna, skillnaden är att hunden är en aning större nu och att den senaste bilden tyvärr är fotad med mobilen:




*Vi e inte såna som i slutet får varann*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

Hade en period där jag läste böckerna men när jag höll på somna så starta jag igång filmen och såg därifrån jag sluta läsa:P

2011-04-13 @ 18:27:54
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Harry Potter kan man aldrig läsa, höra eller se för mycket av. Det är ju det bästa.. :)

2011-04-17 @ 14:49:26
URL: http://mmagdag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0