Bajs och pepparkakor

Här är jag igen. Idag fick jag lov att byta ledig dag med mig själv eftersom jag har en magsjuk liten Cavalier här hemma som jaa.. inte klarar sig själv just nu.
Men nu sover han igen sötproppen. Han har nog inte sovit många minuter inatt skulle ja tro.

Nog om det.

Jag är lycklig. Lyckligast. Lyckligast till stjärnstopp! Vi flyttar ihop <3 Älskling och jag kommer att bo här i huset tillsammans med djuren.
SOM vi ska mysa och bo in oss och bara leva! Nu känns de som att livet kan börja igen. Har varit så mycket skit kring allt med huset och sådana praktiska saker så jag har som inte kunnat njuta fullt ut av livet. MEN NU!

Golvlister ska inhandlas och förhoppningsvis kan vi få ett bra pris på "nya" innerdörrar så vi slipper leva med dom sönderslagna :D
Till våren blir det att bygga ihop en bro, är det någon där ute som känner att dom vill hjälpa till då så är de bara att komma förbi eller.. säga till :)

Igår var vi hos svärmor och fick middag. Efter det drack vi Chili och Choklad glögg och bakade pepparkakor. Shit va skoj de var! Hon har så roliga kakformar också, min favvo blev nog kaninen/kaninerna. Jag lyckades skära halsen av en, så någonstans i pepparkaksburken finns en kaninkropp och på ett annat ställe ett kaninhuvud, som älskling kallar den - playboypepparkaka :P Just ja!! Vi hade dessutom AS läckra förkläden som kanske var en eller två storlekar för små, men oj så snygga vi var.




*4 av 5 toast. Kanonkul*

// ia


Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt med lite dinosariepepparkakor! :)

2011-12-09 @ 19:07:58
URL: http://aakiree.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja nå påfågel kan väl hända att jag kan göra, problemet är bara att jag inte har några fjädrar, och jag har ju ingen fejkflint heller. Men börjar få slut vax så kan ju beställa en sån när jag beställer nytt vax. Så kanske det blir en voldemort;) hehe

2011-12-19 @ 12:21:25
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0