The Moniker

Nu har ja köpt ett dyrt och fint hus i Sims. Var de värt de? Ne inte direkt. Men men då har man testat på det med.

Melo har ju varit igen, denna gång såg jag den hos Lotta och Nicke. Och denna gång kunde ja inte hålla mig från att rösta, men det blev "bara" 7 gånger :)
TROTS detta så gick inte min favvis, The Moniker, till final utan bara till andra chansen. Så ja lär ju behöva lägga ut fler kronor :P Han ska fan gå och vinna! Ja är så säker att de kommer gå bra i europa! Fatta de svenska folket, FATTA!
Har även lagt in avsnitten på mobilen så att ja kan se/lyssna medans ja jobbar. De är kanon.

Ah shit, sims och melo, what a life ;)

Nu har min bästaste Sandra kommit hem också, så det blir partaj på lördag.

Äh, fan ja ork it skriv nå mer. Känner mig opepp. Ska sova istället. Natten!


*Oh lala, such a wonderful surprise*

// ia

Kommentarer
Postat av: sofia

ja vet it :( hittade bilden på weheartit

2011-02-17 @ 20:09:09
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0