Att köpa ett spabad

Hur kan det vara så svårt?? Jag har letat och letat men hittar ingenting som heter Spabad, bara ett ultrafint badkar med skumbad och sånt, men det duger inte åt ia, nej nej.

Googlade lite och upptäcker då att det inte GÅR att köpa ett spabad om man inte har den senaste expansionen (jaa, jag pratar sims). Så hur jävla sjukt är inte det då? Min sim önskar sig någonting som hon inte kan få för att jag inte har fått hem det senaste spel skitet.. GAAAAAAAAAAH! Dumma spel.

Någon annan än jag som är nördig och spelar detta men som kanske har hittat en lösning? Mitt spel är beställt men nu är det ju en massa (två) helgdagar mitt i veckan och det är ju väldigt irriterande kan ja ju tycka. Men men..


*Tillbaka till verkligheten*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0