Ni får vänta lite till

Blir tyvärr ingen tripp down memory lane idag, eftersom min kropp tyckte att det var en bra idé att må sjukt jävla illa!
Först när jag vaknade så var jag helt säker på att det berodde på diabetesen, tog insulin och somnade om. Vaknade för en timme sen alldeles kallsvettig och redo för att vomera.
Nu känns de fan inte som sockret längre, nu känns de fan som magsjuka!!

Det där är så jäkla störande när man har diabetes och börjar må illa, man vet sällan (inte jag iaf) skillnaden mellan "diabetesillamåeende" eller magsjuka.
Nu är jag hungrig och känner mig pigg efter 45 min i duschen, smuttar lite på mitt oboy glas så att jag kanske får upp sockret lite.

Men guuuuuuuuuuuuuud vilket pensionärsinlägg heina blev. Bara prat om sjukdomar. Men då vet ni hur jag mår.


*Välkommen upp*

// ia

Kommentarer
Postat av: sofia

vi vill ju veta hur du mår! fast helst att du mår bra :D

2011-01-03 @ 11:15:54
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, håller med sofia! Hoppas du mår bättre nu ial;)

2011-01-03 @ 11:44:53
Postat av: Linda

Naaaw tack va söta ni är! Ja mår lite bättre nu :D

2011-01-04 @ 01:43:17
URL: http://opzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0