Dag två

Igår var en intensiv dag. Vaknade 07.40 av sms från syster där hon skrev att dom påbörjade sin resa upp :) Kunde inte somna om så jag studsade upp och började städa lite smått och lallade på. Försöker upprätta en internet anslutning, det går sådär. Väntar på samtal från Pite energi.

Efter detta så hälsade jag på pappa på Repris, sen hem för att bli klar inför palt middag hos Fiddes farmor. UNDERBAR palt! Och till efterrätt en gigantisk skål med jordgubbar :D
Sen blev det att åka med en tv till Lotta, hemma vid 21.30 kanske och då var det bara att invänta syster, Jakob och Kiro :)

På kvällen (natten) blev det Skipbo och två 3,5or samt en massa surr. Jag är så himla glad att dom äntligen är här! Hundarna busar på för fullt också.

Nu ska jag göra mig klar så får vi se vad denna dag har att erbjuda :)

*Solen försvann*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0