9/19 what a day of shame..

Okej jo ja vet att ja är urusel på att blogga. Men men.

Mello är nu slut. Kommer kännas oerhört tomt på lördag att inte ha nått sånt att se fram emot, men samtidigt känns de som att jag är "ledig" haha
Saade vann ju som ni alla kanske vet. Jag ville se The moniker i tyskland men jag får ju sällan som jag vill. Röstade ganska exakt 50 gånger i årets melodifestival. Betydligt fler än förra =/

Vill också bara säga att jag är så himla lessen för Kicki och Tommes skull. Jävla naturkatastrofer och strålningar! Men jag hoppas att ni har det super mysigt i vackra Paris med <3




Jag är ju superefter säkert men fan så grymma dom ÄR!


*You wanna isolate yourself, crush peoples dreams, deny families to live in peace*
-But tell me how it feels out in the cold, when the hate that you breed is coming for your soul-

// ia

Kommentarer
Postat av: AIS

Hockey.. åter hockey och till helgen börjar formel 1

2011-03-20 @ 16:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0