Shop til´ u drop

En liten update.

Skrevs i torsdags:
Ja. Då var de dags igen då. Shopping nerven ryckte som FAN idag! Gjorde en väldigt fin varukorg på HM´s hemsida och hör och häpna, ALLA saker fanns inne utom en ynka sak. Typ händer ju aldrig! Och då blev ja ju ännu mer sugen på att klicka på köp...men.. jag lyckades stå emot och avbröt! *Stolt som en fisk* eller nått.

Ca 2-3 timmar senare.........klickar ja hem ett par rosa converse. Denna gången en halv storlek mindre då dom svarta känns en aning stora. Suck. Jag behöver hjälp.

Back to reality eller nått:
I fredags så gjordes ett väldigt seriöst och vetenskapligt test på jobbet: Coca-Cola testet. Vi hade en vanlig Cola, en Cola Light och en Cola Zero. Den vanliga colan tyckte panelen att den är alltför söt och lite slemmig. Cola Lighten smakar mest vatten och den slutgiltiga vinnaren blev Cola Zero!! Nog för att en av panelmedlemmarna inte kände någon större skillnad men ;P Jag är stolt över min älskade Cola Zero <3

Igår hade ja nån slags magsjuka igen eller nått. Mysko. Idag är ja hemma mest för säkerhetsskull, man vill ju inte lixom komma in och smitta ett helt callcenter med magsjuka ;)

Nu ska ja använda min scanner. Over and out.


*I throw things around like a little baby*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0