So coool!


Kommer från Oazen. Dom har riktigt coola soffor faktiskt!

Måste bara berätta en sak. Idag under promenaden så blev jag sjukt törstig och tänkte på allvar äta snö. Vit snö, inte brun eller gul. Utan helt vit. Men det var ingen bra idé tyckte Jim, det är tydligen en massa bakterier i snö. Avgaser med, men dom syns ju inte?
Okej.. ja är inte SÅ dum att ja inte fattar att de är skitigt. MEN ja var typ så törstig som ja kan tänka mig att man är i öknen när man ser hägringar. Det gjorde ja nästan. Tyckte att en lada var en lastbil - räknas de som hägring? Eller berodde de kanske bara på att jag inte hade mina glasögon på?

Hursom så fick ja inte kasta mig efter lite god vit snö utan härdade ut till Konsum. Nu kan ja iaf klara mig från någon konstig magsjuka, men ni ska veta gott folk att det var väldigt nära.


*Ja är allt bra konstig ibland*


// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0