Jag bloggar aldrig..

.. men ibland händer de flera gånger på en och samma dag :O

Jag har aldrig tänkt att man kan bli full på öl... iaf. men de kan man tydligen. Jag ska äta pyttipanna snart så ja klarar av att jobba om 2 timmar. Jag hoppas att Martin kan hämta mig. Annars måste jag cykla. Och då måste ja cykla hem på lurren med för att Jim inte behagar att komma hem på natten :P Love it!

Jag har numera blivit en helghatare. Men ja vill älska livet. Tina - jag minns än idag hur bra du fick mig att må med din kommentar om hur bra jag var på att skriva. Det var på apberget tiden. Jag hann inte spara skiten :(
Varför kom jag in på just de?? Kanske för att ja saknar Tina..


*Jag är värd så mycket bättre*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0