Right now

Mitt liv just nu.

Rörigt. Vissa stunder superbra, andra superdåliga. Jag är less på att vara trött och må skit. Jag är less på att behöva tänka och känna känslor. Finns det inget sätt så att man kan pausa allting en liten stund bara så man får vila?
På nätterna drömmer jag om saker och vaknar 3-4 gånger per natt. Ingen ordentlig vila med andra ord.

Men, det finns som sagt bra saker också och det är dom som gör att man orkar med nöd och näppe att ta sig igenom dagarna. Nu har vi kommit en bit påväg och huset är nästan storstädat klart. Jag måste dock ta tag i mitt rum med alla dessa kläder som jag inte har någon aning om hur dom ska rymmas någonstans, men jag finner nog en lösning.
Det är skönt att vara själv om kvällarna men samtidigt blandas den känslan med ensamhet. Svårt att förklara, men jag känner mig super ensamen, men vill heller inte ha nått sällskap. Logiskt?

En positiv sak är iaf att jag gått ner 4 kg!! :D Wihaaa! Bara hoppas att de håller i sig. Just nu har jag dock en craving efter en kebabrulle med sjukt mkt bea sås från Pitstop. Men plånkan säger big nono!

Måste bara säga att Kicki och Tommes bröllop var ju helt underbart vackert och efterföljande fest var också kanonkul även om kvällen slutade tidigare än det var planerat. Men stort stort tack för att jag fick närvara vid erat stora ögonblick i livet <3 (bilder har jag tyvärr inga, dom är på annat håll ;) )


*Rob Dyrdek´s fantasy factory*

// ia

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du vet att jag finns här både om du vill ha sällskap eller får cravings ;) Ring nästa gång så bjuder jag på en kebabrulle!

Och tack själv för att du var med och gjorde dagen så awsome som den blev! :D pöss

2011-05-20 @ 15:14:58
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Sandra - Awsome Bananas

Säger precis som ovan...finns här för sällskap eller om du får cravings...kanske efter regnbågstårta alá gigantisk!! med en massa rosa :D



Kraaam

2011-05-20 @ 16:05:59
URL: http://awsomebanans.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh himla vad ni är söta! Fäller en tår av lycka för att jag har såna underbara vänner som ni!! Fan va ja älskar er! Och tack! <3

Pössas och kramas!

2011-05-20 @ 22:43:28
URL: http://opzi.blogg.se/
Postat av: Kicki

Love you too bejbi! <3 Pössss

2011-05-21 @ 08:43:49
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0