Miracles do happen!

Idag är det då fredag. Yäääy! Tyvärr blev det ingen fredagshumor idag på jobbet eftersom min lilla puppy har fått ögoninflammation och jag kunde som it bara lämna han vind för våg.
Så vi har myst på (han blir ju extra gosig när han är sjuk) och tvättat ögonen med koksaltlösning efter tips av bästaste Sandra W :D
Åkte även till stan för att se om jag kunde hitta en smörja på apoteket men tyvärr så hade dom inget specifikt för hundar iaf.
Läste dock på nätet att ett tips var att badda och tvätta ögonen i några dagar och om det inte blir bättre så kunde man få utskrivet av veterinären. Så man får hoppas att det ordnar upp sig.

Han har fått vara på dagis 2 dagar i rad nu hos Sandra W och Melvin. Som dom har busat! Och sååå trött puppy har varit när vi kommit hem. Men det har verkligen varit guld värt då det verkade på Lex som att han var deppig och uttråkad och slutade äta. Nu är han glad trots kli i ögonen :) Tack Sandra och Melvin för att ni ville vara med puppy! <3

Som ni märker så är ja ju as kass på att blogga, det handlar nog mest om att jag inte har haft tid faktiskt. Men jaa..ja ska försöka skärpa mig.
Ikväll kommer mitt hjärta hem från Kalmar. Ända sen i MÅNDAGS har han varit där!! Saknaden är enorm! Ska bli skönt att få krama om han igen :)

Min huvudvärk. Ja. Jag har haft den nu i ca 2 veckor, igår kom jag på att googla heina med att bita ihop tänderna vilket jag har märkt att jag gör väldigt ofta under dagen som går. Så jag har väl som satt den "diagnosen" på mig själv nu då läkaren jag var till inte verkade speciellt intresserad av att hitta vad som var fel. Men men, då ska man ta sig till en tandläkare eller nått?

Oj jäklarns! Kom på att ja ju har mat i ugnen!




*Catch the wind*

// ia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0