Ikväll ikväll..

... då är det tredje delfinalen i Mello som ni alla kanske vet (?). Ser inte fram emot nått bidrag direkt, har som inga höga förväntningar heller vilket kanske är bra.

Har skjutsat hjärtat på jobbet och nu ska jag och Lex mysa lite innan vi ska spela tvspel!!! Igår var jag och hjärtat ute och körde runt och skulle försöka fota den där cykelbron till Bergsviken, det gick inge vidare eftersom man måste promenera en bra bit för att komma bra till och vi hade ju såklart inga kläder för det. Vi försökte istället få några bilder på stjärnorna, och hjärtat lyckades typisch med en bild, mina blev mest skakiga för att ja frös så förbannat :P Men kul och mysigt var de!

Hade gött, nu ska ja återgå till att vara ledig ;)



*Stop pretending*

// ia

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack bäjb!!<3 Jag blev så irri att jag for direkt til stan och köpte en Max factor. Så nu är jag hel igen;) haha Vill du ut å röra nå på benen i veckan?? puss

2012-02-19 @ 21:49:40
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Onsdag låter bra, hör av dig när du är redo;)puss

2012-02-20 @ 10:47:56
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0