Melodifestivalen

Mello var ju då som sagt i lördags, jag var hos Sandra och drack lite vin och hade skoj. Utgång var inte tänkt pga kylan, men såklart tog vi oss ändå ut för att dansa på Challenge :P Det var riktigt kul och mycket folk! Inget kan stoppa folk från norr från att gå ut.

Åter till mello. Sandra är ju inget stort fan av mello direkt men sötproppen offrade sig i år igen och såg det med mig :D Hon tyckte dock att "Allt låter som allt"
Jag hittade en favorit, Dead by april. Dock ändå ingen sådär "WOW" upplevelse. Moniker tyckte ja också om men han kom sist (?)
Det som stör mig mest är den där BANANEN! Vad gör han där? Och vem fan röstar han vidare? Rent allmänt så var de inte en så häftig deltävling, lixom, Afrodite...... gå i pension? Ingen skulle vara lyckligare än jag. Nu gick dom ju inte vidare tack och lov så jag får väl vara glad för det.
Hoina Loreen har jag aldrig förstått mig på heller, men låten kanske växer med tiden.

Nu på lördag så är det ju då dags igen. Det bidrag jag är mest nyfiken på är Thomas Di Leva. Munther kommer nog bli bra tror jag.




*Röstning - 11 gånger*

// ia
Trackback
RSS 2.0