Soda stream

Pratade just med Soda Streams support, jag har skickat in min för att den hade gått sönder när jag kolsyrade för en tid sedan. Tänkte att man kan ju chansa, ingen garanti kvar eller så men nu meddelade snälla Anjelica att vi kommer få hem en NY! WOHOOO! Lyckan är total! Nu ska här bubblas!

Hon visste dock inte om vi kommer få en likadan men isf. en likvärdig, men de bryr ja mig inte om för ja ÄLSKAR bubbelvatten!

En sån här är inskickad;


Då återstår bara att se vad som kommer hem :D

Idag har jag semester, imorn med och ledig lördag söndag. SKÖNT! Så jag har bara sovit idag och tagit igen mig efter att ha fått vara vaken i en timme inatt och ätit pga lågt blodsocker. Det tar på krafterna vill jag lova. Men nu har jag fått i mig fiskpinnar, mos och spenat + kaffe så snart beger vi oss ut på promenad jag och Lexxan.


*First aid kit*

// ia

Kommentarer
Postat av: Niclas

fest i huset ikväll.. beräknas starta 19-20-tiden samt en ny kommer in i huset

2012-02-23 @ 14:54:54
Postat av: syrr

piteåkillen kommer in,.

2012-02-23 @ 15:37:12
Postat av: syrr

umeå*

2012-02-23 @ 15:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0