Att man aldrig slutar förvånas?

När livet känns som ett paradis, så ska det såklart alltid komma nått ivägen. För varför ska allt få vara frid och fröjd? Nu är det ingen stor grej, men känslan i mig som infann sig inatt var inte välkommen.
Tur att mitt hjärta finns för mig och kan få mig att må bra igen.

Idag har man varit ledig. Imorgon jobbar jag, sen ledig..osv. varannan dag ledig ett tag framöver nu. Men det kanske är bra de med.
Har inte alls gjort det jag hade tänkt idag, men dock fått bort lite "måsten" så jag känner mig lättare om hjärtat nu.

Vi håller på för fullt att packa ihop hjärtats lägenhet, himla va kul det kan vara att flytta när man gör det för att man ska få leva ett liv tillsammans med den man älskar!
Kommer bli så himla bra detta.

Nu ska jag sluta sitta här och gå och tömma/sortera upp lite kläder.




*Gott nytt år*

// ia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack bäjb!! Fast det var väl det såg bra ut från sidan, men nära och rakt fram så såg det it så nice ut, när man såg alla skavanker! Min största kritiker: Jag!!;) haha

2012-01-09 @ 14:54:26
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: sandra

Bara komma hit och käka;) höhö Först målar jag hela nageln rosa. Sen blandar jag rosa och vitt och duttar på det på toppen av nageln. Sen duttar jag på vitt lite högre upp på toppen. Då blire gratient. Så prova!!;) Puss

2012-01-11 @ 23:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0