Andra chansen

Mood: Inte fullt så intresserad av kvällens program, men i övrigt i Party mood
Var: Hos Sandra som inte är lika intresserad av mello som jag, men som ändå står ut ;)
Med: Sandra, Frallan och Henke (som förvisso inte såg mello men han befann sig i samma hus)
Tillägg: Tacos tillagades, och vin till det då såklart ;D Utgång efter detta.

Ikväll är det ju då dueller så omdöme om låtarna kan ni hitta i tidigare inlägg:

Duell 1

Land of broken dreams VS Baby doll

Här hejjade jag på Baby Doll och den fick två röster av mig.

Duell 2

Lovelight VS Stormande hav

SKÖNT att drygarslet Andreas inte gick vidare, det var min åsikt.

Duell 3

Jag reser mig igen
VS Don´t let me down

Ja, det var väl bättre än att Lotta och Christer skulle vidare.

Duell 4

Sean den förste banan
VS Youngblood

Jag hoppades ju på att Bananen skulle gå vidare just för att ja hade tippat att han skulle de så ja var väl halvnöjd. Tilläggas bör dock att jag under detta framträdande fick en MÖRDANDE blick av fröken Frallan för att jag kunde texten. Oh yes. Ja kan texten. Men det är inte mitt fel, texter sätter sig i min skalle vare sig ja vill det eller ej.

Dessa trodde jag skulle gå till final innan programet: Sean den förste banan och Baby doll
Dessa GICK vidare till final: Baby doll (som fick ytterligare två röster av mig) och Jag reser mig igen

Inte så mycket mer att tillägga, kvällen var riktigt skoj och Frallan förvånade oss alla med att hänga med ute heeeeela kvällen och tillåmed till Sunes efteråt. Me so proud! På sunes blev man kallad för fascist. Jaha.


*Röstning 4 gånger*

// ia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0