Not so sweet dreams...

För någon natt sen hade jag en mardröm men ja minns inte riktigt vad men det var nått i stil med att jag skulle bli dödad.
 
Inatt hände detta TVÅ gånger!! Fattar ingenting alltså! Det är lixom år och dagar sen jag drömde mardrömmar och då berodde det oftast på att jag hade sett nått läskigt på tv eller så.. men jag har ju lärt av mina misstag så jag kollar ju inte på sånt skit längre och därför blir jag så jäkla fundersam vad det är mitt undermedvetna vill säga mig! Någon som är bra på sånt där drömtydningsskit?
 
Förstoringen på Lexus har iaf kommit.. men färgerna är tyvärr inte som dom borde vara. Ska ändå göra ett försök att få upp den på väggen och hoppas att det ser snyggt ut ändå. Bild kanske kommer någongång.
 
Nu ska jag äta min lax, sen blir det att chilla hela kvällen då mitt hjärta har jobbat så hårt med huset och taket idag så han har nu migrän :( BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
 
 
*Frozen*
 
// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0