Status..

När magen krånglar får man snällt stanna hemma mot sin vilja. MORR! Fått tid hos läkaren nästa tisdag..alltså en vecka bort. Inte heller så kul.
Så nu kör jag på att undvika allt som kan reta upp magen, inget kaffe, minimalt med cigg och snäll mat med inte för mycket kryddning. Känner mig bättre idag än igår och förrgår i alla fall. Men oj så jag saknar kaffet!!!
 
Skrev ett långt inlägg i mobilen i söndags, men det försvann när jag skulle publicera och då orkade jag inte skriva om.
Men, helgen har varit underbar. I fredags mötte vi upp Eva & Patrik på Challenge, där surrade vi en hel del och lyssnade på en trubadur som spelade alltför högt, så i pauserna fick man skynda sig att surra utav bara sjutton.
Eventuellt blir det att hänga med till Irland i Juli också! Hoppas innerligt!
 
Lördagen var mest bara seg, vi slöade och ingredienserna till middagen inhandlades strax efter 21, vilket resulterade i att vi fick njuta av Västerbottenostspajen där efter 12-slaget =P
 
Söndagen städades det och vi inhandlade nya skur attiraljer. ROSA! Hähä Detta för att kunna skura undan alla eventuella myrleder som går genom vårt hus. För på morgonen kom dom på besök.
Men nu har jag inte sett till dom på 2 dagar, peppar peppar!
 
Söndagkväll blev vi bjudna på Thaigarden av svärföräldrarna (mina svärisar alltså). Det var supergott och trevligt! Åt pepprig bläckfisk, MUMS!
 
Ikväll ska jag se livestreaming från när dom ska spela senaste expansionen till Sims som släpps i sommar. HAHA nördigt! Har aldrig gjort det och kommer säkert att tycka att det är skit trist, men..ska i alla fall kika en stund =P
 
*Hunger in my heart*
 
// ia

Kommentarer
Postat av: siss

utan cigg utan magont ;))))))))))) ps. prova skippa kolsyra

Svar: Hehe ;) Men får inte ont i magen i anslutning till att jag rökt dock, kan det ändå hänga samman?Kolsyran är skippad ;)
Opzi

2013-04-16 @ 18:39:42
Postat av: siss

japp! cigg är kass! jättekass! :))

Svar: Poop! Går gode bra att vara utan när jag är hemma och gör andra saker. Men när jag jobbar går det inte längre än 2 timmar innan ja måst bolma :P USCH!
Opzi

2013-04-16 @ 18:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0