Gott nytt år

Glömt bort att jag har en blogg. Igen. 
 
Men nu är det ju då alltså ett nytt år, och just i detta nu så känner jag att jag ska försöka blogga mera. Men kanske inte med så mycket text, bilder är roligare.
 
Drygt 2 månader har gått sen jag skrev nått alls, och nu skulle det ju ha varit skoj med en års sammanfattning men he ork ja it. Speciellt inte när jag varit så dålig på att blogga :P
Nog om det.
 
Igår firade vi in det nya året tillsammans med syster, Jakob, Eva och Patrick. Goo mat, god dryck (även en helt ny drink uppfanns denna kväll av Fjune), sällskapsspel, SNÖRAS!, 12-slag och brinnande buskar, Singstar och massa surr! Sovläge 07.00. Wohooo!
 
Hade gott! Nu blir det Winnie the Pooh!
 
*I´m so happy*
 
// ia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0