Febern slår till

Resfebern alltså. Just i detta ögonblick. Fy fan! Pirrar i hela mig och ja känner mig smått illamående. Väskorna är packade men känns som att jag har för lite kläder med mig =/
Vi hade först tänk packa den största väskan vi har, och sen bara ta den minsta som komplement. HAHA.
Det slutade med att vi nu har dom 2 största väskorna istället! Men det finns faktiskt kvar utrymme för shopping ;)
 
Papps har varit här och druckit kaffe vilket var himla trevligt :) Fidde är och lagar sin rygg hos pappa sin så jag ska ta och bada odjuret Lexus och sånt. Man går som mest bara runt och väntar nu känns det som. Ingen idé att börja olja in utemöbler eller ens se en film eller nått för jag sitter ändå som på nålar =P
 
 
*Termometern är sönderbränd*
 
// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0