Halloween

Sandra gjorde mig så vacker i Lördags, bilder kan man se här!
 
Saknar Lennart, men jag fick ta med han hem (det som var kvar av han, verkar som att resten av hans kropp lever kvar i min hjärna) höhö Han hann bli en del av mig, så jag passerar han ibland och stryker han på knoppen :P
 
Igår städade jag mitt rum. Tog ett antal timmar! Varför varför varför kan man inte bara hålla efter sig så det slipper bli ett sånt projekt varje gång??
Nu blir det dock att fylla buken med nått, och sen ta tag i köket så jag kan börja baka. Hoppas det blir ätbart.. annars finns ju alltid Coop ;)
 
Kanske inte bästa ljudkvalitén nedan men.. live i alla fall :)
 
 
*Imorgon möts vi igen Lasse*
<3
 
// ia

Kommentarer
Postat av: niclas

Du Ronjas öppnar utkörningen snart

Svar: Okej, jag ska äta en burgare jag :)
Opzi

2013-11-05 @ 17:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0