Loose moose

Kul kul kul på jobbet. Gröna luvor från Disney XD förgyller våra dagar också :P
 
Helgen som var så käkade vi och spelade minigolf på havsis med Henke och Sandra vilket var skitakul! Fastän ja kom sist. Men det gör it nå, det skilde bara en poäng mellan 3an och 4an ;)
 
Söndagen åkte vi ut till Jävre och tittade på medans mamma och Pelle målade tak. Min mor hade den snyggaste outfiten haha (har bildbevis men..de gör sig nog bäst i min mobil)
Vi startade en eld och bjöd på korv samt pinnbröd, det var myyyyyyys! SÅ himla mysigt där, och vacker utsikt.
 
GAAAAH!!! Här hade jag tänkt VISA den FINA utsikten.....men trots att jag jevvlat försökt få över bilden på alla sätt från skittelefonen till datorn så har jag inte lyckats!!! GER UPP! Men fint var det. Lovar.
 
Yääää! Åh.. ja är trött. HAHA Har inge vettigt att skriva heller för den delen. Men ungefär såhär känns min hjärna nu: -----------------------------^^--------op-------saioj pajpo2eh fwvmewpmelbelkbe rhu  ,gl
 
DÅ vet ni.
 
*You better work B*
 
// ia

Kommentarer
Postat av: sandra

Ett poäng, mitt poäng!;) haha

Svar: Haha :P Japp!
Opzi

2014-04-10 @ 15:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0