Hej hopp mellolopp

Har inte orkat blogga så som jag gjort tidogare år om alla bidrag. Känns som att det blir som samma varje år; falsk sång, skämmiga kläder, skämmiga uppträdanden och låtar överlag..såå jag sket i det.

Kan väl säga som så att min favorit hittils i år är Songbird med Ellen. Den har även fått mina enda 2 röster. Ikväll blir det att se hemma med hjärtat, vi tänkte ha våran alla hjärtans dag middag/dag idag istället.
Första deltävlingen sågs här hemma också men då hade jag min middag med brudarna så vi såg inte så mycket eftersom vi var mitt uppe i maten :P
Andra deltävlingen sågs hemma hos Kicki med vin och brudar. Bara jag dock som faktiskt VILLE se så det blev också lite sådär halvers. Har just kollat på det igen och det var ju ingen spännande tävling direkt. Det bästa var att få se Herreys igen <3

Har just spelat Duck Tales på vårat nya Xbox vilket var skoj, nog för att jag var gooooode arg och ledsen under tiden för att ja inte var bäst direkt, men ja klarade första världen iaf. :P

*Kaffe och kärlek*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0