Nyår och trettondan

Nyårsafton så var vi hemma till ca 23.30, sen gav vi oss av för att fota. Prommis mot munksund, Henke och Sandra hakade på också vilket var askul. Harpan var rädder för smällarna, men dom andra två hundarna brydde sig inte alls :)
Jag och Sandra fick pussas med varandra på 12 slaget då grabbarna var upptagna med kameror och stativ, men de var då minst lika mysigt :D
Efter det så gick vi hem och lämnade Lexxan för att sedan gå hem till dom för lite sällskapsspel. Det blev inge sällskapsspel ^^ Vi surrade bort det haha Tror vi gick hemåt runt halv fem på morgonen. Sjukt kul va dä!
 
Idag är det då trettondagsafton. Mina två minnen från denna kväll sen barndomen är: En gång fick jag svimmade jag pga lågt blodsocker så att kusinerna inte kunde komma hem till oss och jag var helt förstörd :( Det andra jag minns är när vi skulle vara hemma hos oss själva, jag, syster, Lisa och Rick, och vi skulle koka spagetti och jag som då var äldst skulle ju ordna med detta och vad händer?? Jo, jag sätter på fel platta och har spislocket kvar så brandlarmet går igång och locket liknar allt annat än ett ljusgrått spislock. Linda får panik och sen minns jag inte så mycket mer.
Ja, då vet ni det.
Nu väntar jag på att höra av min mor för att veta om ja ska skjutsa dom till Havsbadet eller ej. Sen har vi inte så mycket planer mer än att göra fint här hemma för syster och svågern kommer imorgon :D Åså Kiro då förståss :D
 
*God fortsättning*
 
// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0