Trött och bröllop

ÄR så trött alltså! Sovit middag 2 av 4 dagar denna vecka och de andra två dagarna har jag verkligen fått kämpa för att hålla mig vaken. Hoppas att det ger med sig när vi äntligen får semester, vilket är imorgon 16.45!! Längtar nått enormt.

På lördag är det dags för bröllopsfest för Albin och Therese i vitsand. Så då blir de att sova borta för våran lilla puppy. Han kommer nog inte vilja åka hem på söndag med tanke på hur mycket kärlek han kommer få hos Sandra & Per ;)

Förra lördagen var de bröllop för Anna och Ola i Norrfjärden. Ojojoj så vackra och så bra kvällen var. Fantastiskt många tårar rann och närmare 600 bilder togs av mig. Vet dock inte hur många som blev nått men de återstår att se! Tack för att jag fick dela eran dag <3

*Middag nu*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0