Mello och ännu mer bäbisar!

Ikväll är det mellofinal. Är lite nervös för vilket skitbidrag som kommer att representera Sverige i Eurovision. Jag hoppas på Ellen tror jag.. får se ikväll men hennes låt är då den jag lyssnat mest på. Ace Wilder tror jag kan ha en chans att vinna svenska uttagningen också.
 
Igår var vi på middag hos Fiddes pappa. Det bjöds på grekisk sallad till förrätt och den var verkligen supergod, och varmrätten var också grym; Planka med blodig köttbit från Glommers! GOOOOTT!!
 
Sen sist så har en till bäbis hunnit kika fram, lilla Svea som vi fick träffa dagen efter hon kom för då hade Agnes sitt 4 års kalas. Vi hade skitskoj! Hade disco på hennes rum, provade pippi kläder, stavade våra namn och ritade <3 Jag lovade också vid ett svagt ögonblick att jag skulle spela fotboll med henne i sommar :P Hon kommer kicka mitt ass!
 
Igår fick jag även kika på lilla Noah, han och Frallan kom förbi på jobbet. Sötplupp!
 
Nu sitter jag och lyssnar på mello i soffan och Fidde spelar Portal 2. Lexxan sover den lille tröttisen.
 
*Blame it on the disco*
 
// ia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du räknas ju helt klart till Agnes bästisar nu ;-) Agnes - Linda-lappen hänger kvar på dörren. Hoppas vi ses snart igen då vi vuxna är lite mindre "dagen-efter-förlossning"!

2014-03-08 @ 18:40:26
Postat av: Linda

Nååå! Söt hon är! Hon är då absolut en av mina bästisar också :)
Ja det hoppas jag med, men det är ju en födelsedag inom kort här så då kanske vi kommer ses om ni har möjlighet att komma ;)

2014-03-09 @ 22:13:58
URL: http://opzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0