Redan less..

...blev ingen lång speltur, ja blev less på att man måste organisera skiten, ja vill bara bygga karuseller å teståka dom sen är ja nöjd =P
Men innan ja börja spela, så kom ja på att ja var sugen på att leka lite i photoshop så ja leta upp en bild och skulle börja, men NÄ då fungerar inte PS längre, å de är inte länge sen ja installerade de!!! GAAAH! Ja orka bara inte börja om att installera de så i trots (hömm) så redigerade ja en bild på Kattziie i WORD. Ja ni läste rätt. Word!

Blev ju inget lattjo resultat med alla kassa funktioner som finns men bättre än inget. Eller?



Haha jaa ja vet då inte, men ja gillar den ändå på nått sätt, men jo de hade blivit bättre i PS. En annan dag.


*Soffan here I come*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

gåå in på msn!

2008-10-06 @ 22:44:49
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Jim

Skulle it du gå till soffan? pusspuss

2008-10-06 @ 23:27:07
Postat av: Alina

åh skoj att du också har diabetes! eller inte skoj men..haha du fattar:) i 4 år nu! :)

2008-10-07 @ 18:32:02
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

nix, jag är nog för vild för en sån, dessutom så "ser" man ju att jag har en sjukdom, jag är nog fortfarande för utseendefixerad för att vilja ha pump, dessutom är jag badmänniska så då funkar det inte:P så det är sprutor;) sj då?

2008-10-07 @ 18:50:36
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

haha håller med!! vi går ju liksom inte runt i stora rockar som dem gör så pumpen inte syns! vad har du i hba1c då? jag hade typ 7.2 senast, ska dit den 17e igen, men dem kommer nog inte gilla att jag har gått upp typ 5 kilo sen senast haha, dem sa förut att jag inte skulle gå upp så mkt mer i vikt( inte att jag var tjock, men för att jag är så kort) tydligen..så jaja, dem bestämmer inte hur mkt jag ska väga haha:D

2008-10-07 @ 19:43:14
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Jim

cpskit!

2008-10-07 @ 20:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0