Inköp (mest för min egen skull)

Denna lön har ja hittils köpt (vad ja kommer ihåg iaf);

2 vinter/höst jackor
1 gråvit tröja
1 halsband
1 grått/silver nagellack
3 BHar
5 par trosor
1 Soda Streamer
1 bling bling glasögonfodral
1 par mysfluff tofflor
Ny bättre hårspray
1 grå mysig lång tröja
Nya långa ögonfransar
Alkohol
+Massa småutgifter som blir mycket i slutändan
-----------------------------------------------------------------------------
Förra lönen...oj oj

Massa alkohol
Hårförlängning hos frisör
2 par benvärmare
1 linne
1 tshirt
1 party tröja
1 lång stickad kofta med luva
Strumpbyxor
1 par stövlar
Puder
4 st ögonskuggor
1 parfym
1 ögonbryns skugga
Hårsnoddar
Hot Curls
Björn Axén shampoo
Ögonfransar
Spray som ska hålla kvar sminket
SVIN dyr och dålig hårspray
Babyliss locktång (tjock)
Hårfön
5 par sockar (som redan är borta)
1 grå munkjacka


*Verkar ju inte så himla mkt ändå, men pengar kostar de iaf :( *
-och nu är Linda broke-

// ia

Kommentarer
Postat av: Jane

helvete kvinna! Det där e ju va jag shoppat under ett halvår typ.. haha ;)

2009-02-09 @ 22:18:37
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Jimo

Var inte underkläderna mest för min skull? ;)

2009-02-09 @ 23:54:47
Postat av: Erika

Oh myy! Jag tyckte det lät som hur mycket grejjer som helst. Okey visst om du hade handlat tops, men kläder och smink kostar ju aningens mer! :P

2009-02-10 @ 19:20:04
URL: http://aakiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0