Låga byxor och soliga dagar

Idag är det sjukt bra väder, hade ju lätt vela vara ledig och hitta på nått ute typ grilla korv eller så...Dock tvivlar ja på att det verkligen hade blivit av även OM ja hade varit ledig.
Sjukt låga byxor på mig idag, och de är jobbigt när man är på jobbet, man måste hela tiden gå å dra upp dom så man inte visar "ass cracket" haha I-lands problem Ja!

Ikväll när ja har slutat så väntar en inte alltför rolig uppgift - DISKA! Ja har skjutit på det så himla länge nu, försökr få Jim att diska åt mig osv. men nu får de vara nog, ja måste måste måste verkligen orka fixa detta! Ska proppa i mig rosenrot när ja kommer hem så kanske det blir bättre?

Aja nu ska ja gå å äta min lunch.


*Korv och makaroner*

// ia

Kommentarer
Postat av: Niclas

Men hallå var det inte ni som skulle invenstera i en diskmaskin så ni slapp diska för hand?



Tror nog du ska kolla på en då kan ni istället muta varann om vem som ska plocka ur den

2009-02-10 @ 19:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0