Onsdag

Äntligen har jag fått någonting gjort efter våran otrooooooooligt långa paus från allt vad renovering å sånt heter =P Ja har varit ledig idag och har städat lite hemma i huset, sen åkte jag iväg och ordnade saker inför systers student och sånt sen till läggan som såg förjäääääävlig ut!

Har packat ihop typ allt nu så nu är de bara att köra en enda vända till så är allt som ska vara kvar på rätt ställe dvs i huset :) Resten är skit som ska till brevika :) For även en vända till sen när ja hade skjutsat hit Jerry å Sara som skulle hjälpa till att få det vitt i köket, Jabob var även med på ett hörn men han hade mest roligt med klickaren som skickar ut lite ström (för att få myggbetten att sluta klia ^^) Men när ja då väl var i läggan så hittar ja en stor jävla äcklig brun spindel som ja ställde en kastrull på och sen packa ja in i bilen å stack därifrån till mami! hehe

Nu har ja precis kommit hem, Jim är på krogen med Jacob och syster, ja börjar 8 så ja måste kasta mig i duschen och sen somna....hur nu de ska gå...
Har varit hos Sandra å kollat på hennes kök igen de är så himla fiiiiiiiiiint å ja blir så avis hehe men mitt fina köket kommer väl också nån gång =P


*Tomt i skallen*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0