Miss tärd

..är mitt namn idag! Fest med lite sömn torsdag och sen även fest igår med utgång och fyllekäk tillsammans med Jim, Fjune och Robert =) Robert dissa oss dock innan men de var roligt så längen de varade iaf.
Alltid kul att träffa Fjune också, blev några galna kort även denna gång =P

Har jobbat idag/ikväll till 21 och de var gryyymt jävla jobbigt kan ja säga men älskling kom med en bio tallrik till mig så de underlättade mycket =) Tack bejbi!

Nu övningskör Jim till Granträsk och ja försöker hålla ögonen  på vägen samtidigt som ja bloggar ^^ Är ju cruising ikväll men ja är då så himla tärd så ja hade då itt orka festa. Imorgon  ska ja å Jim göra en liten romantisk road trip till Ikea för att känna på sängar :)


*Nu måste ja koncentrera mig*

// ia

Kommentarer
Postat av: Erika

Okey, jag tapetspanar ofrivilligt åt dig också när jag själv sitter och dregglar över tapeter. Jag hittade ett par tapeter som var silvriga i själva medaljongen på intrade.se. Bijoux heter kollektionen! :) Du kan ju kika om det var typ någon sån du hade sett! :)

2009-05-03 @ 09:11:27
URL: http://aakiree.blogg.se/
Postat av: Niclas

Har du varit på teori med jim?? Vad ansåg han då dig som bilförare?? Och vad ansåg DU som bilförare?



Hittade ni nån säng?

2009-05-03 @ 09:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0