Drömmar och spektakel

Igårkväll somnade jag ca 24.00. Vaknade idag 14. Har varit trött hela dagen men nu går de fan inte att sova! Lyssnar på bidragen från melo en gång till, har beställt piercingsmycken, svurit över nya FB som fan inte går att förstå sig på, kollat P3 guldgalan genomspolad, sett naturfilm om fåglar..och nu bloggar ja.

Vet it riktigt vad ja ska hitta på. Har känt mig röksugen hela dagen också, jobbigt. Verkar vara nått med mig. Kan de vara det som händer om en vecka som spökar? Shit shit de är så spännande!

Minns inte om ja berättade att ja nu har suttit modell för Sandra ;) Kolla länken så får ni se hur himla duktig hon är <3

För någon natt sen så drömde jag förövrigt en väldigt märklig dröm. (Här började jag beskriva drömmen, men insåg rätt snabbt att den inte är rumsren nog för bloggen..) Några stödord kan ni få; Fest, tjej, transa (?), skräck.

Ska nog ta och iaf lägga mig i sängen, kanske lättare att somna där?


*Här skulle de komma en fin bild men de ville inte blogg.se*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jane

Ja det blev ju skitsnyggt när Sandra fixade å donade =)

Tänkte föreslå att du skulle använda den svartvita bilden som presentationsbild på fejjan men jag såg att du redan lagt dit den =)



Jag har börjat skriva ner drömmar i bloggen jag med flera gånger, men det slutar då alltid med att man inte publicerar det. Är sjukt svårt att förklara drömmar utan att folk ska tro att man är psykiskt sjuk ;) haha!

Kram på dig

2010-02-09 @ 13:22:57
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Jimo

Jag tyckte drömmen var bra ;P

2010-02-11 @ 13:39:20
URL: http://jimokattmedhanden.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0