Melodifestivalen 2010!!

Nu äntligen drar de igång!

Ola - Hur f-n ser han ut?? Låten var väl helt okej, men vafan ska han ha med hoina Natalie igen?

Jenny Silver - Hon skulle hålla tungan i rätt mun. Hmm. Låten - SUGER! Hon hade gjort bäst i att skära bort tungan så vi sluppit höra denna pinsamhet! Kläderna hjälpte ju inte heller till att göra låten till nått positivt.

Linda Pritchard - Vet inte om ja ska gilla låten eller inte. Ja kommer säkert gilla den mycket mer efter några lyssningar, men inget ja vill ska vinna iaf. Håller med Annika Lantz - Shakira goes Ö-vik.

Pain of salvation - Trodde de skulle vara hårdrock. Asså, direkt han öppnade munnen och jag hörde första tonen så fick jag såna sköna rysningar i hela mig! Vilken fantastisk röst! <3 Satt dock och väntade i onödan på att det skulle komma nån fart men icke =/ DE var en besvikelse.

Anders Ekborg - Musikal är min första tanke. Och så var de. Så pinsamt.

Jessica Andersson - Fin ballad, men typ samma textinnehåll som i alla andra ballader. Trodde hon skulle göra en fartig låt. Helt klart godkänd, bara den lite lejma texten som var en besvikelse.

Frispråkarn - OMG. Ge upp! It i melodifestivalen snälla slutaaaaaaaaa! Låter som låtar som ja å Sara skrev när vi gick i åttan/nian.

Salem Al Fakir - Ne, denna låt var itt så häftig. Den var mer bara skön. Den fanns där men den fastnade inte riktigt.

Nu har alla bidrag sjungts. Min favorit är Pain of Salvation ;) Och pinsamt nog gillade jag Olas låt också. Nu är de omröstning.

Känns bra hittils...direkt till globen går; Salem!!???????? WTF!?

Thé pause. Ny omröstning.

Ola till final. Pain of salvation till andra chansen, de är ju helt okej! FAN så ja ska rösta! Denna gång röstade jag bara 6 gånger.


*Dom ögonen*

// ia

Kommentarer
Postat av: Niclas

Har tankat hem salvatore.. om du vill kan du få den som ringsignal

2010-02-07 @ 20:47:51
Postat av: Linda

Nej tack :/ men gärna Pain of salvation :-)

2010-02-08 @ 10:27:41
URL: http://opzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0