Känns som fredag..

...ja de gör de verkligen.

Jag har fått en briljant idé till mina smycken. Vi får väl se om de ens kommer bli som ja vill å om de ens kommer bli fint haha Men då har ja iaf nått att göra på dagen imorn ^^

Lexus har upptäckt en ny fiende - spegeln! Han går typ lös å skäller å ska busa å jaa.. är allmänt galen :P Finns på video, men ja har de itt här. De e de Jim som har så ja ska be lite snällt att han kanske kan lägga in de på dattan så de kan komma upp på Fejjan :)

Nedan så ser ni en bild på 2 äckelfula gamla klädhängare som vi hade i badrummet när vi flytta in. Huvva! Men nu är dom slipade och ska bli VITA! Sen blir de upphängning på min rosa vägg.

 

 

*Ja e inte alls klar för midsommar - har inget att ha på mig*

 

// ia


Kommentarer
Postat av: madde

jag har inte heller något att ha på mig!jobbigt läge..

2010-06-24 @ 23:56:07
Postat av: Frallan

jag har precis samma dilemma :P jävlat åssit att ha på kroppen!



myggmedel? joo, jag hade tänkt gå och köpa det imorn innan du hämtar upp mig, kommer väl bli uppäten annars och få stora bulor över hela mig! :D vågar jag ha klänning imorn? ska vi va ute en massa? tänkte om myggorna äter upp mina ben :D

2010-06-25 @ 01:48:16
URL: http://frallsterr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0