Jag är tråkig

Som fan aldrig får fingrarna ur till att blogga. Har så många gånger tänkt på saker som ja vill blogga om och i stort sett skrivit ett helt inlägg i min hjärna. Men.. oftast stannar alla intressanta saker just där och ni får läsa om tråkiga alldagliga saker istället.

Idag har varit en hektisk dag på jobbet, men skoj. Kommer hem och lagar mat med bejb och efter maten, slocknar jag i soffan i 4 timmar. Nu känns allting bakvänt, för ja borde ju faktiskt sova iom att ja ska upp kl 6? Men .. ja har ju sovit en halv natts sömn redan, så kan man inte kompensera det med att gå å lägga sig kring 2 istället? Blir säkert helt fel.

Nej gott folk, nu ska ja ut med hund och sen blir det nog tråkigt nog - sängen.


*Fniss ÄR ett kul ord*

// ia

Kommentarer
Postat av: jimpuss

hej lillen!

2010-11-16 @ 01:50:33
Postat av: Niclas

Och högfärdig verkar du ha blitt.. sände ett mess då ni var på wills.. inte ett ljud har man hört. Fryser du nå??

2010-11-17 @ 19:30:41
Postat av: Niclas

Har du slutat hälsa på mig?? Möttes imorse då du ockuperade trottoaren samt halva körfältet..

2010-11-18 @ 16:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0