Nya armband

Jag har ju faktiskt lugnat ner mig vad gällande mitt beroende av armband. Men nu hittade jag 2 skönheter på rea dessutom. På denna sida hittar ni dom och några andra.




Vackra saker. Kan väl se de som en födelsedagspresent till mig själv :P Fick min present av mamma i fredags; En VARM vinterjacka! Mamma e bäst ;)
Idag har jag varit hemma, har någonslags spysjuka.. IGEN. Så jävla less på detta så de är inte sant. Och den enda hjälp ja fick förra gången var att ja skulle sova mer. Psss. Nu väntar jag med spänning för att se om ja får behålla maten. Vill helst bara sitta i duschen i hundra år - där mår ja bra. Men helst hade ja vela ha ett badkar.

Återkommer eventuellt med nån bild från helgen sen nångång. Ja orkar inte nu. Blä.


*You make me sick*

// ia

Kommentarer
Postat av: sandra

Nåå, krya på dig gumman! Snygga armband;)

2010-11-01 @ 21:27:57
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0