Blog awards

Tack söta lilla Tina för denna ;) Fastän ja itt är så förtjust i sånna henna saker.. Åååh ja gruvar redan för att hitta på komma på 7 saker om mig..



-Som award ska jag/ni kopiera in award-bilden i din/min blogg för att visa att jag/du fått den.
-Tacka och länka tillbaka till den jag/du fick awarden av.
-Ge awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder. (Jag, Linda, väljer att inte ge till 7, utan 4)
-Skriv 7 intressanta saker om mig/dig själv.

Skulle vilja ge till många mer men jag ger detta award till Sandra, Korvburken, Sofia, Frallan.

Visste du att...

1. När jag var liten ville jag ha svin stora glasögon och satt därför ofta en millimeter från tvrutan för att då skulle man få sämre syn (jo man tackar ja)
2. När jag var liten ville jag ha permanentat stort stort hår
3. När jag var liten ville jag ha en "kulmage" á la mormor
4. Jag har haft 4 hundar, 5 katter, 1 hamster (som bet mig jämt), 1 kanin och säkert tusentals dammråttor i min närhet genom livet.
5. Jag har alldeles för mycket kläder
6. Min lilltå-nagel är nästintill obefintlig
7. Jag lyckades med mitt uppdrag som liten och nu behöver jag glasögon.


*Förresten, tryck F5 i webbläsaren om ni inte kan se min nya design*

// ia


Kommentarer
Postat av: Tina

Färgade linser my darling!! orka bara sätta in en.



Snygg blogg hurredu!!

2010-09-04 @ 00:38:08
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0