Pust vilken dag!

Oj oj oj. Jag är helt slut och redo för sängen typ. Ögonlocken är astunga =/

Har rantat runt tills typ nyss. Provat pizza från "nya" pizzerian Valentin, fd Time. Det var helt okej, men ja är lessen att dom inte har kvar min älsklingspizza med mozarella, pesto och parmaskinka :(

Köpte en tröja på HM idag för 99kr, och den är hur jäkla skön som helst! Måste köpa fler haha Fyndat lite på Röda korset med, Sandra hitta en asläcker lampa, men hon hade ingen plats för den, så då köpt ja den istället hehe Ska bara spray måla den nån dag så ska ni få se vilken pärla!

Min väska har nu också kommit tillsammans med mitt änglaspel, det snurrar så fiint men katterna ser lite galna ut på nära håll haha

Jim har fått sin födelsedagspresent idag. Usch va dyr. Men han vann ju dock pengar till det själv haha Ett PS3. Snart ska han fixa Wiiet också så vi slipper köpa spel nå mer =P

Fan de såg ju ändå rätt bra ut de förra inlägget med bilder, få se hur det blir i fortsättningen dådå.

*Nu ska ja slappa och äta nå snask*


// ia

Kommentarer
Postat av: Kicki

Precis! Jag håller tummarna :)

Nu har jag lagt ut min klänning på bloggen om du vill se. Det är för mönstrets skull jag älskar den :P

2010-09-24 @ 21:54:39
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: sandra

Wtf, missade helt att du köpte en tröja på hm! Undra i vilken värld jag va i just då?!;) höhö

2010-09-24 @ 22:39:42
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tjaa! Hur gick budgivningen?

2010-09-27 @ 09:03:26
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0