Ojdå

Nu var det ett tag sen ja skrev här. Igår var det ju premiär för melodifestivalen 2011! Jag och Lexus begav oss till pappa där det blev smörgåstårta och senare även ostbricka och vin :)
Nu ska ni få höra en chockerande sak: Jag, Linda Sofie Mariann Nilsson, röstade inte EN ENDA GÅNG! Nu blev ni allt förvånade va? ;)
Resultatet blev iaf: Danny och Swingfly till finfal, Jenny Silver och Pernilla Andersson till andra chansen.
Jag förstår dock inte vilka som faktiskt röstade på Dannys låt!?

I fredags var det dags för jobbfest. Vi var ett par girls som gjorde oss klara på toaletterna på jobbet för att sen gå till Challenge och bli fulla och glada. Det var askul! Har en minnesbild på min näthinna av tysken som startade dansgolvet. Fan så grym han är!

Imorgon blir det att fortsätta inredningen på våra platser på jobbet, kommer bli awsome! Kicki kirra ju för tusan GRATIS tapet i fredags! Så snart kommer en bild upp på vårat myspys <3

Nu hade ja ju faktiskt tänkt lägga upp en låt som va med igår, men de går inte. För dom existerar inte. Crap. Idag har ja bara sett melodifestivalen 6 gånger. Dock spolar ja ju förbi allt skitsnack och kollar på bidragen istället. Jag är lite mongo ibland.

Denna video kollade jag och papps igår, kolla in dansarna. Varför i hela friden är en svartklädd, och den fjärde rödklädd med solbrillor?? Sen att han i rött inte alls är med på noterna gör ju det hela bara ännu roligare. Låten är ju dock fantastiskt fin, fast ljudkvalitén i just denna var ju inte så bra men:



*I will hold you and love you again*
-But until then, we´ll just pretend-

// ia

Kommentarer
Postat av: Niclas

Jaha inte röstat men hur ska TELIA få ihop sin årliga bonus i år då?? Du kanske måste till doktorn för då Linda inte röstar då är det nåt som är galet.. men men din tele räkning kanske blir några kronor billigare..

2011-02-08 @ 18:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0