Önskan

Ännu mera önskemål till min lista;


4 st av dessa Pillivuyt Lejon soppskålar skulle jag gärna ha i mitt skåp eller på en hylla men helst på bordet med rykande god kantarellsoppa i :)


Denna skönhet råkade jag se inne på Sivs Ur och Guld här i stan när min kära Frallan fick hämta ut sin förlovningsring *IHIHIIHIHI* Stjärnan är inte svart som ni kanske förstår, bara en kass fotograf. Lite mer tid hade man väl kunnat lägga på att få en sjysst bild på denna dyrgrip. 4400kr Opera & Co är märket.


Skor från Nelly. 399kr. Dock har jag INGA bra erfarenheter av skor från Nelly. Har iaf tre par hemma som alla är obrukbara för att dom är så oerhört osköna. Kanske är det bara jag som haft otur men dom får nu istället agera prydnader ;)

*Det riktigt sprätter och bubblar i mig av kärlek*

// ia


Kommentarer
Postat av: Sofia

har ett par nellyskor.. i love them :)

2012-02-22 @ 21:14:52
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0