Varning för Lexus



Lex fick ett nytt trådben och blev överlycklig! Klippte dock bort dom stora tofsarna annars äts de upp och de är inge trevligt när de ska..ut. Nu vette tusan vars de håller hus dock haha



"Inglasningen" har fått lite kärlek i veckan också. Svarta bambugardiner har kommit upp och igår installerade Fidde fixare AB högtalare så att vi kan spela musik inifrån; LP skivor, CD, kassettband eller spotify. Oh yeah! Högtalare inhandlade på Reprisen, billigt och bra!
Jag och Lotta åkte till Skeå för att handla skor till bröllopet på lördag. Jag hittade 2 par skiiit snygga skor. Sköna med! Det var skitskoj.



I förrgår (tror ja) så åkte vi till en hamn för att njuta av kvälls solen. Hjärtat testade nykameran också.



Världens bästa middag serverades ikväll. Kantareller!!!!! Medans jag vattnade hos mamma så tillagades denna fantastiska rätt <3



Lex är kärleksfull och vill gärna ligga på mig. Mmmmm. Jag klagar inte. Ensam hemma då haina är iväg till ett myggigt ställe för att hjälpa sin far med stugbygge.

*Vi lyssnar på Eminem*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0