Valborg

Igår lyckades jag med att rapa och nysa samtidigt. Inte att rekommendera.

Igår var jag även på ögonundersökning vilket gick förvånansvärt bra. Hjärtat följde med.
Efter detta så åkte vi hem och jag fick vila ögonen i sängen ett tag innan de var dags för mat.

Vi grillade på kvällen i enlighet med alla andra på valborgs och gott blev det! Bra grej de där med en tändningsapparat som gör att man slipper äckel tändvätska.



Ovan ser ni en bild på de "videkissar" vi plockade. Som om vi inte har NOG med rönn på gården haha



Denna...mixer (?)...inhandlade jag på Rusta i tron om att den skulle fixa mina kommande Strawberry drinkar i sommar. Testade att göra en milkshake på morgonen men HAHAHAHA vilket SKÄMT! Visste väl i mitt undermedvetna att detta inte skulle bara ett så bra köp, men jag chansade, och det gick intr bra. Den fick även en andra chans idag men ICKET! Köp inte!



Nisse hann vi hälsa på också en sväng. Han lämnade sina spår om man säger så:





Dessa skönheter fick följa mef hem. Äntligen riktiga knivar till köttä!





Kvällen avslutades med nån 3.5a och TP :))

Nu har Fidde fixare AB lagat symaskinen så jag ska ta och laga min Thåström påsväska.

*Maj maj måne*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0