Politik och surmagar

Blev hemma idag. Illamående och surmage i 2 dagar. Orkade inte mer. 
Så idag har jag kaffeförbud, och imorn med. Helst hela veckan. Men just nu gör de ingenting då jag ändå äcklas av tanken på surkaffe :P

Har chillat i sängen på morgonen, sett nyheter, haft användning för mina nyvunna sh1b kunskaper om internationell politik. Mmmm de ni!

Nu har ja just pluggat en timme om politik. Det tråkigaste av alla ämnen som vi ska beröra, i mitt tycke just nu. Så jävla rörigt och ... långtråkigt. Men men, kanske ändrar jag uppfattning snart.
Men nu är ja alltför trött i ögonen så ska gå ner från loftet och kela med hunden en stund tills husse kommer hem. 


*18 dagar kvar*

// ia

Kommentarer
Postat av: Kicki

Saknade dig idag! Hoppas magen mår bättre snart 😘

Svar: Sötpropp! Ja lite bättre, men mår illa som fan och just nyss så kräktes Lex en gul sörja brevid mig när ja mår som mest illa haha hjälpte INTE till att må bättre :P
Men förhoppningsvis är ja bäst imorgon! :) kram!
Opzi

2015-01-20 @ 21:42:32
URL: http://kickiohman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0