Hemma igen

Nu äntligen är ja hemma igen. Det blev att vara borta länge, men så blir det oftast när ja åker och handlar själv, då kan ja gå flera varv i samma affär för att ja får nya ideér hela tiden.
Inga skor blev de då, men jag hittade en lampskärm till sovrummet (det var ju som på tiden), och köpte även en väggklocka =/ Kunde verkligen inte motstå skönheten! I vardagsrummet har vi redan 4 klockor, hade varit 5 om inte den ena gått sönder innan vi hann hänga upp den. Och nu kommer alltså ytterligare en klocka in i familjen fast den ska få sitta all by it self i köket.

Sen handlade jag lite av varje, en vaxduk, goluktsak som ska vara här inne så de inte luktar urk från kattlådorna, två nya airfreshner sprayer, bröd å lite blandad mat.
Bla sweet chili marinerad fläskfilé som var för halva priset, MEN den kassa kassörskan tog först fullt pris för den ena, sen tar hon ÄVEN halva priset på dom så det slutade med att jag i stort sett betalade fullt pris för kött som går ut idag!
Och nej, jag orkade inte gå tillbaka. Så jag kanske inte ska whina?

Nu ska ja ta å spika i väggen och hänga upp klockan och kanske även spegeln ja köpte i Luleå. Sen ska även lampskärmen upp. Längar.


*Linda - handyman*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

Det var inte jaaaaag:P

2008-07-01 @ 20:39:41
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0