Stan VS Slappa i sängen

Alltså..jag låg i sängen när Jim for på jobbet idag kring 12. Sen 12.20 får ja ett mess av han "Stig upp nu", loggar in på msn och undrar varför, då tycker han att ja ska åka på stan och kolla på skor eller på nån annan affär om ja hittar nå skoj :P
Så himla söt.

Så nu har ja äntligen tagit mig upp, hittat kläder (men inga skor), sminkat mig och fått i mig en "frukost", så nu ska ja snart börja bege mig mot ÖB tror ja, brukar alltid finnas massa roligt pynt där ;) sen ska ja nog åka mot Öjebyn å se om dom har nån skoj skoaffär.


*Ut på shopping turné*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

puss

2008-07-01 @ 14:32:08
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/
Postat av: Linn

hittade du nå kul på din shoppingtur?

du får höra av dig då du är ledig någon dag så kan vi kanske träffas å fika eller nå=)? de vore skoj!

kramkram

2008-07-01 @ 18:45:14
URL: http://flisis.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0