Nostalgi


Har då inte tvättat så himla aktivt ikväll, ja började ju med att komma försent till tvättiden och då tappade jag all motivation, så det blev en maskin med kläder och en med en handduk typ haha

Har mest suttit här framför datorn och läst gamla dagboksinlägg från förr i tiden när man inte var som man är idag. Att det kan märkas på hur man skriver hur man mår och hur (o)mogen man är..kanske är det bara för att ja själv vet hur jag var på den tiden och kan därför lättare "se" tecknen eller vad man ska kalla det?

Har hunnit lyssna på massa soft musik också, har skaffat en ny favoritlåt ikväll

                           Amanda Jenssen - Greetings from space

Den fastnade direkt i mitt musikhjärta, lyssna på den (och hela skivan) om ni inte redan gjort det ;)

Nu måste jag ner till tvättstugan för att hämta upp det lilla jag har tvättat och sen blir det säkert lite tv tittande och eventuellt en skön lång dusch!



// ia

Kommentarer
Postat av: Hagman

Kul att du gillar Amanda.



Dagens länktips: http://www.amandaism.se/

2008-05-14 @ 09:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0